2012. gada 14. nov.

Labam garastāvoklim šodien!

Vecumdienas ir tad, kad tu noliecies aizšņorēt kurpes un domā, ko lai tādu vēl izdara, ja jau esi noliecies...

Esmu pārliecināts, ka manā zeķu skapītī notiek realitātes šovs, un ik nedēļu kāda zeķe tiek izbalsota. Savādāk es nesaprotu, kur viņas paliek...

Kas ir pārejas vecums? Tas ir, kad pensiju nedod jaunības dēļ, bet meitenes nedod vecuma dēļ.

Vienīgie, kas tevi pieņems tādu, kāds tu esi, ir odi.

"Šreka" morāle: nav svarīgi, kā tu izskaties, galvenais atrast otru tādu pašu ķēmu kā tu.



Ja tu domā, ka esi īsts zelta gabaliņš, tad atceries, ka eksistē arī dimanti.

Neviens tā neprot spēlēt akordeonu, kā es to neprotu.

Trīs vietās man zāles skapītī stāv!

Ko es gribētu dzirdēt savās bērēs? "Skat, viņa kustās!"

Kas ir sieviete? Lode, kas trāpa tieši sirdī un rikošetā izlido cauri naudas makam...

Katrā cilvēkā guļ ģēnijs. Man viņš ir komā...

Dakter, sakiet man taisnību, apsolu, ka reaģēšu mierīgi... Vai drīz man būs jāiet uz darbu?

"Microsoft" jauna programma "Windows for Women". Šā produkta galvenā atšķirība ir tāda: "Yes" un "No" ir aizstātas ar vienu kopēju "Maybe".

Ir svarīgi strādāt komandā, jo tas dod iespēju novelt vainu uz kādu citu.

Mūsu laulībā bija nesaskaņas reliģiskās piederības dēļ. Vīrs domāja, ka ir dievs, es – nē.

Laulība - divu cilvēku savienība, lai kopā pārvarētu problēmas un grūtības, kuru nemaz nebūtu bijis, ja vien nebūtu šīs savienības.

Sirdsapziņa man ir, bet līdzi nenēsāju, baidos pazaudēt.

Suns ir pilnīgs sievietes pretstats: visu saprot, bet nerunā.

No visa, ko jebkad esmu pazaudējis, visvairāk man pietrūkst prāta.

Kad man ir pohas, es dzeru tēju "Možums". Daudz nepalīdz, bet nosaukums uzmundrina.

Nav pasaulē šausmīgāka zvēra par meiteni, kas ievēro diētu un atmet smēķēt mēnešreižu laikā.

Kritiens no ceturtā stāva ir tikpat sapīgs kā no simtā. Un, ja reiz man ir jakrīt, tad lai tas ir cienījams augstums... 

Nauda noteikti nav ļauna. Ļaunums tik ātri nepazūd.

Labs asfalts uz ceļa nemētājas.

Nav liftu uz panākumiem, nāksies vien izmantot kāpnes.

Satiekas divas sievietes. Viena jautā otrai: Kāpēc tavam sunim vārds ir Cūka? Tu zini, man loti patīk, kad viņu pasaucot, visi vīrieši atskatās.

Man lūdzu 4 vistas nagetus, 2 barbekjū mērcītes, parādi pupus, lielos frī un kolu!

Ir labi, ja pa dzīvi rāpies uz augšu. Galvenais, lai sasniegtā virsotne nav stulbuma kalnagals!

Nav komentāru:

Google