2016. gada 4. marts

Muļķības (2)

Jo vairāk meitene ir līdzīga krupim, jo vairāk viņa grib satikt princi.

- Nu ko, tagad pārosimies, - pateica vecis un apsēdās izmazgātu zeķu kaudzes priekšā.

Mūžīgā sieviešu problēma: kā iepazīstoties atšķirt sliktu cilvēku no laba, ja abi no tevis grib vienu un to pašu?!

Pārmest meitenei trūkumus - tas nav vīrišķīgi. Meitene jāpieņem tāda, kāda viņa ir. Un pamazām klusiņām sākt meklēt citu.

Ir tikai viens cilvēks, no kura ir atkarīgs, vai tu būsi laimīgs šajā dzīvē... Un šis cilvēks esi tu!
Man atlika tikai skatīties uz to uzpeldējušiem baltiem ķermeņiem. Vietām varēja redzēt, kā iekšas prasījās uz āru. Skats bija diezgan pretīgs, bet es zināju - pelmeņi ir gatavi.

Pēc kaimiņu domām esmu šausmīga māte! Bērns raud pilnā rīklē, bet viņi domā, ka es viņu situ... Bet es tikai aizliedzu viņam tīrīt ausis ar termometru, izlaidu kaķi no veļas mazgājamās mašīnas un neļāvu izdzērt šķidrās ziepes.

Nav komentāru:

Google