2015. gada 13. sept.

Kādas septembra brīvdienas vakara muļķības

Ja redzu, ka cilvēks ir satraukts vai saskumis, es cenšos tā riktīgi viņam uzkliegt, lai viņš nomierinātos. To man iemācīja vecāki.

Pusbrīvprātīgais - tas, kas palūdza, lai viņu piespiestu.

Slikta reputācija ir tad, kad dzīvo ne tā, kā grib citi.

Atgādinājums: ja sieviete ir svārkos, tātad kājas ir skūtas, bet ja kājas ir skūtas, tad viņa apvainosies, ja par velti.

Ja esi mājās viens un tev ir vientuļi, izslēdz gaismu un ieslēdz šausmu filmu. Drīz tev vairs neliksies, ka esi viens.

- Esmu nogurusi no visa, kaut kā jāmaina dzīve. Man ir 43, bet es joprojām stāvu uz vietas. Ko tu man teiksi? Ko ieteiksi?
- Ņau.

- Vislabākā politika ir ignorēt idiotus.
- Lielisks citāts. Kas ir autors?
- Iedomāties, ka viņi neeksistē.
- Nu, un kas ir autors?
- Un turpināt dzīvot.

- Nu neesi tu apprecējusies līdz 23, nu realizējies kā personība, ko padarīsi.

Valdība rekomendē jaunu uzrakstu uz cigarešu paciņām: "Pateicamies smēķētājiem par palīdzību pensiju fonda izdevumu samazināšanā".

Zīmīte no sievas: "Aizeju pavisam. Lai pēc trim dienām, kad es atgriezīšos, remonts būtu pabeigts!"

Gribat uzzināt cilvēku labāk? Pavērojiet, kā viņš atpin austiņu vadus.

Labākais veids, kā pastāstīt bērniem par nodokļiem, ir apēst 21% no viņu saldējuma.

Dievs radīja visus cilvēkus labus un laimīgus pēc noklusēšanas, un viss būtu labi, ja viņi nesāktu rakņāties iestatījumos.

Vai varēšu kādreiz būt tik pat laimīgs, kā cilvēki no reklāmas par tualetes papīru ar noskalojamo rulli?

Ja daudz rīsi, riskē neielīst sava mīļotā sirdī.

- Hallo! Vai Jums ir ērti tagad runāt?
- Nē, man ir Galaxy Note.

Esi jauns, izglītots, ideju pilns, alksti strādāt un pelnīt, bet nezini, ar ko sākt? Žēl.

Esmu bezdarbnieks, šēžu mājās, bet vienalga dominēju ģimenē. Šodien tā uzkliedzu sievai, ka viņa beidzot nopirka man jaunas trauku mazgājamās švammītes.

Esmu tik vecs, ka atceros, ka cilvēki nesa ārā gružus, bet spainis bija jānes atpakaļ.

- Vai Jūs interesē mans viedoklis?
- Nē.
- Ļoti labi, tad es maksimāli detalizēti...

Vergam ir pieejams tikai viens protesta veids: darīt savu darbu slikti.

Skype dialogs:
- Tu ko, esi apvainojusies?
- (raksta... raksta... raksta... raksta... raksta... ) Nē.

- Tev prātā vieni vienīgi seriāli! Es aizeju!
- Bet mēs kopā jau piecas sezonas!

- Tu esi "pūce" vai "cīrulis"?
- Lācis.
- Kā tas ir?
- Pamēģini tik aiztikt, kamēr es guļu!

Nav komentāru:

Google