2012. gada 20. marts

Šis tas atkārtojas, šis tas jauns, bet viss labs :)

Labi audzināts cilvēks nekad neteiks: "Ej d...!"
Viņš teiks: "Redzu, ka jūs tālu tiksiet."

Tām jaunkundzēm, kurām mūždien nav ko vilkt, es iesaku ragavas.

Medicīnas institūta latīņu valodas eksāmenā nesekmīgais Krišjānis netīšām izsauca sātanu.

- Tēti,no kurienes tualetes podā rodas baktērijas, kuras iznīcina Domestos?
- No Actimel, kuru mamma dzer jau otro nedēļu!

- Kāds vēl kukulis? Man kartiņu uzdāvināja, tādu sarkanu,saburzītu... 100 gadi Krišjānim Baronam...

Dzīvnieku aizsardzības jomā šņabis medībās paveicis vairāk nekā viss Greenpeace kopā!

Sieva teica, ka Ziemassvētkos gribot kaut ko mazu un sarkanu,kas līdz 100 uzrauj 3 sekundēs...
Tā nu es viņai uzdāvināju svarus!

Ar pistoli un labiem vārdiem var panākt vairāk nekā tikai ar labiem vārdiem. /Al Capone/

Labas meitenes gaida princi uz balta zirga, sliktās - miljonāru melnā BMW, gudrās iedomu tēliem netic.

Pieaudzis esi tad, kad, ejot pa ielu ziemā, bez cepures, jūties nevis kruts, bet debīls

Man ir tik vientuļi... Ir vajadzīga kompānija. Vēlams - naftas.

- Sveika, mīļā, ko dari?
- Mājās esmu, taisos iet gulēt. Un tu, mīļais?
- Dzeru bārā divus galdiņus aiz tevis...

Kā atšķirt kam tiešām esi vajadzīgs? Ieslēdz savu draudzeni un suni bagāžniekā un pēc divām stundām apskaties, kurš būs priecīgs tevi ieraudzīt!

Smadzenes ir interesants orgāns. Tās strādā 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā kopš tavas dzimšanas, līdz brīdim, kad iemīlies.

Skolotājs liek uzrakstīt īso stāstu par tēmu "Reliģija, sekss, mistika".
Labākais darbs: "Ak Dievs, esmu stāvoklī! Interesanti, no kā?"

Sieva vīram:
"Redzi šo cilvēku fotogrāfijā?"
"Jā."
"Sešos vakarā tev viņš jāizņem no bērnudārza!"

Es lepni gāju pa pilsētas centru un tvēru pretimnācēju skatienus. Popularitāte? Nē! Skaistums? Diez vai. Oranžs motorzāģis rokās? Varbūt.

Sieviete var izdzert pudeli viskija, noslānīt čali ar rokassomiņu un iet mājās pa tumšu ielu viena, bet uz WC viņa ies kopā ar draudzeni.

Mikriņa vadītājs netīšām iemaldījās Biķernieku trasē, uzvarēja dragreisā un pa ceļam vēl paķēra divus pasažierus.

Uz grāmatvedi nedrīkst kliegt – viņš var noslēgties, ieiet sevī un no turienes atgriezties kopā ar VID pārbaudi.

Nav komentāru:

Google