2011. gada 17. marts

Sarakste iepazīšanas portālā

Vīrietis (V): Hello, seksīgā. Forša bilde. Gribu Tevi. Nevēlies sajust sevī trakojošu ērzeli?
Sieviete (S): Interesants piedāvājums no anonīmas presonas, protams. Un kas vēl programmā?
V: Man likās, ka mēs varētu tīri labi paņemties. Nevēlies iepazīties ar manu Napoleonu?
S: Un kas vel būs?
V: Tu kliegsi no baudas un gribēsi vēl, un vēl, un vēl!
S: Labi, pierunāji. Paliku jau mitra.Pēc stundas esmu pie Tevis.
V: Pēc stundas?...man gribēsies ilgi, jo esmu ļoti izturīgs...
S: Ļoti labi. Man tieši nav ko darīt. Kur Tu dzīvo? Uzvelku seksīgo veļu un braucu.
V: Paga, pie manis nevar.
S: Labi, piebraucu, savācu tevi un gāžam uz viesnīcu. Reāli drāzties.
V: Paga, cik ilgi tad mēs būsim tajā viesnīcā?
S: Visu nakti, protams. Tu taču solīji - vēl un vēl un vēl! Es esmu izturīga.
V: Es nevarēšu visu nakti, man nepatīk viesnīcas.
S: Nu labi, braucu pie Tevis, kāp iekšā mašīnā, brauksim seksot uz mežu.
V: Uzreiz tā?
S: Nu bet, protams. Nevelc laiku. Gribu sajust sevī trakojošu ērzeli.
V: Vai nav par aukstu?
S: Nu nevelc garumā - bliežam!
V: Tas ir tik ātri. Man jāpadomā.
S: Nu, ko tur domāt! Es taču kliegšot no baudas.
V: Es tā uzreiz nevaru.
S: Ko nozīmē - nevaru? Pats piedāvājies paņemties.
V: Nu piedāvāju, bet vajag taču rēķināties ar citu cilvēku laiku arī.
S: Es rēķinos. Un ar savu laiku arī. Būsi gatavs? Kur Tu dzīvo? Dod telefonu.
V: Nē, es nedošu telefona nummuru. Tu esi kaut kāda nenormāla.
S: Nu ka , dod nummuru. Es gribu kliegt no baudas.
V: Es negribu vairs ar Tevi sarakstīties. Neraksti man vairs.
S: Kur tad muksi?
V: Viss, neraksti man vairs.

Nav komentāru:

Google