2010. gada 13. okt.

Dienas anekdote

Neparastā vietā un bez jebkādas motivācijas apturētas automašīnas vadītāju uzrunā ceļu policists:
- Tā... Ieročus, narkotikas vedat?
- Ieroču nav, bet narkotiku nav pagaidām.
- Ko nozīmē - nav pagaidām?
- Nu... tak tūlīt laikam jau piesviedīsiet...

***

Vai jūs arī esat ievērojuši, ka, pateicoties kroplīgi pārtulkotai ārvalstu preču reklāmai un visiem tiem pliekanajiem seriāliem, mēs visi pamazām esam sākuši runāt izteikti kroplīgā latviešu valodā?

***

Runā, ka nāves mirklī sistēmadministratori atceroties visas savas paroles...

***

Ebreji uzrunā Dievu:
- Kungs, mēs jau tik ilgi esam tava izredzētā tauta. Vai tu nevarētu tagad izredzēt kādu citu?
- Un ko tad jūs piedāvājat vietā?
- Vai, kungs, nu vienalga - ko nav žēl...

***

Vētra. Kuģi neglābjami nes virsū rifiem, tas tūlīt sašķīdīs gabalos. Kapteinis sauc:
- Glābjas, kas var! Visi lec ūdenī!
- Kapteini, bet es nemāku peldēt!
- ... Nu, tad nāc šurp. Še, pastūrē!

***

Apsūdzētais tiesā:
- Es neesmu vainīgs, es neesmu vainīgs, es neesmu...
Tiesnesis:
- Jā, jā, zinu - visi tā saka...
- Nu, redziet, tātad man ir taisnība!!!

Nav komentāru:

Google